سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز در مورد پزشکی

استفاده اجباری از کاسم در اتوبوس های ببن شهری,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,شهر و روستا
داریوش باقرجوان گفت: به جز اجباری استفاده کردن از ماسک همه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا با جدیت اجرایی می شود.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور از الزامی شدن استفاده از ماسک در اتوبوس ها و سواری های پلاک عمومی بین شهری توسط مردم قیمت پماد زخم بستر خبرداد و اظهار‌کرد: با وجود تصویب هزار میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت های وارد شده به بخش مسافری حمل و نقل بین شهری تا به حال مبلغی پرداخت نشده است.

داریوش باقرجوان در گفتگو با ایسنا، گفت: در خلال الزامی شدن استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس های درون شهری ما نیز این کار را در حوزه برون شهری انجام دادیم و تمامی شرکت های حمل و نقلی موظفند به مردمی که ماسک ندارند بسته های بهداشتی از جمله ماسک را تحویل دهند و مردم نیز آن ها را درطول سفرهای بین شهری در اتوبوس ها یا سواری های کرایه ای پلاک عمومی استفاده کنند.

او ادامه داد: مهمتر از همه این است که مردم این نکات بهداشتی درمان خانگی سوختگی با آب جوش را جدّی بگیرند و در موقع استفاده از اتوبوس یا سواری های کرایه پلاک عمومی شهری حتماً از ماسک استفاده کنند ولی متأسفانه بعضی مسافران این مسأله را رعایت نمی کنند و اکنون قانونی وجود ندارد که چنانچه کسی این الزامات بهداشتی را رعایت نکرد چه برخوردی با آن شخص صورت گیرد.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور با بیان اینکه به همه رانندگان توضیح داده ایم که به مردم نکات بهداشتی را تذکر دهند، اظهار‌کرد: به جز اجباری استفاده کردن از ماسک همه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا با جدیت اجرایی پماد مدیکال هانی می شود و سازمان راهداری و دیگر دستگاه های نظارتی من جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به اجرایی دقیق و صحیح این پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند. همینطور ضمن ضد عفونی و محلول پاشی تمام فضاها و سطوح تماس مردم در حوزه حمل و نقل مسافری، تب سنجی و غربالگری مسافران نیز در دستور کار قرار گرفته است و این مسئله سبب شده که خوش بختانه تا به حال هیچ راننده ای به ویروس کرونا (corona) در بخش حمل و نقل مسافری مبتلا نشود.

او با بیان اینکه حدود هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت های وارد شده به بخش حمل و نقل مسافری بین شهری تصویب شده است، اظهار‌کرد: تا به حال قول پزشکی کودکان های زیادی در زمینه حمایت داده شده است اما هنوز هیچ یک از آن ها عملیاتی نشده است و منتظریم که این اتفاق بیفتد، چراکه اگر به طورمثال این هزار میلیارد تومان پرداخت شود میتوان کارهای بزرگی در زمینه حمایت از شرکت های حمل و نقل مسافری و رانندگان و پرسنل در این حوزه انجام داد.

باقرجوان اظهار‌کرد: یکی دیگر از حمایت های در نظر گرفته برای رانندگان این بود که لیست تمامی آن ها را به سازمان هدفمندی یارانه ها ارائه دادیم که به جز یک میلیون تومان کمک معیشتی در زمره سه میلیون خانوار مشمول یک تا دو میلیون تومان دیگر کمک معیشتی شوند ولی تا به حال هیچ اتفاق عملی در این زمینه نیفتاده است و تنها انواع پانسمان نقره کاری که توانستم برای رانندگان انجام دهیم این است که مصوبه افزایش 20 درصدی کرایه ای که در ایام عید از ستاد تنظیم بازار دریافت کردیم را برای آن ها تمدید کنیم.

استفاده اجباری از کاسم در اتوبوس های ببن شهری,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,شهر و روستا



منبع