سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز در مورد پزشکی

مرگ و میر کورنایی,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,بهداشت
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خاطرنشان کرد:بیش از نیمی از فوتی های روزانه کرونا مربوط به تهران است.

به گزارش ایسنا، رضا کرمی محمدی در جلسه دوره ای شورای هماهنگی دبیران ستادهای بیماری پوستی مدیریت بحران مناطق شهر تهران که به صورت آنلاین برپا شد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت:همه باید کرونا را جدی بگیریم، به دلیل آن که جدی تلقی نکردن این بیماری بزودی باعث تبدیل شدن آن به یک فاجعه بین المللی خواهد شد و این مسئله بعید و دور از ذهن نیست.

کرمی محمدی با بیان اینکه نسبت تعداد فوتی ها به مبتلایان در کشور ما در مقایسه با سایر نقاط جهان بیشتر است، گفت:درحال حاضر بیش از نیمی از تعداد فوتی های روزانه کرونا در کشور مربوط به هیدروتک تهران است.

وی افزود :متأسفانه درحالی که طی نزدیک به هشت ماه 33هزار نفر از هموطنانمان را به علت ابتلا به کرونا از دست دادیم که در جریان جنگ تحمیلی سالانه حدود 30 هزار نفر از رزمندگان و هموطنان ما به شهادت می رسیدند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه لازم است، ستادهای مقابله با کرونا در مناطق فعال تر باشند، گفت:ستادها ملزم به رعایت و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و نیز شهرداری تهران هستند.

رکوردی پماد مدی هانی جدید در تاریخ مرگ‌های کرونایی البرز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی 24 ساعت گذشته 27بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 1640 نفر رسیده است.

مرگ و میر کورنایی,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,بهداشت

محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرزدر گفت و گو با باشگاه خبرنگاران،با بیان این که طی 24 ساعت گذشته 27بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 1640 نفر رسیده است، گفت: در این مدت127 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز به 21 هزار و 782 نفر رسیده است.

فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد 849 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: از این تعداد، ابتلای 455 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

او افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 19 هزار و 277 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.



منبع